פרוש: "אמרתם שאתם יכולים לבד, מה אתם צועקים אבאל'ה"

    איתי גדסי No Comments on פרוש: "אמרתם שאתם יכולים לבד, מה אתם צועקים אבאל'ה"

    ח"כ מאיר פרוש תקף בחריפות את הקואליציה על רקע התגברות גל הקורונה, וחוסר היכולת לנהל את הקואליציה, "זה בלתי נתפס, את חוק האזרחות אתם לא מסוגלים להעביר לבד, אתם מבקשים שנציל אתכם"

    פרוש צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מאיר פרוש בנאום במליאת הכנסת היום (שני) תקף את הקואליציה וסנט בחבריה, "נמאס לנו כבר, נמאס לנו לשמוע את ההתבכיינות בקואליציה, "ביבי כתב, ביבי עשה", קיבלתם מדינה ללא קרונה, יותר משלוש מאות חולים מאומתים היום, אבל מה אתם מבקשים כעת, "תעזרו לנו להעביר את תקנות הקורונה, אנחנו בהתמוטטות". כך הממשלה הזו נראית ונוהגת. אמר פרוש

    פרוש סיפר כי "כאשר אנחנו שומעים את הצעקות של הקואליציה, "אבאלה, תציל אותנו", אני נזכר באותו אבא שלוקח את הבן שלו לים, וכשעוברים את הגל הראשון הוא צועק "אבאלה, אני מפחד, אני מפחד”, אז אביו שואל אותו, אבל הרי רצית ללכת לים, אז מה אתה רוצה כעת".

    פרוש תקף את האופוזיציה ואמר, "רציתם ממשלה, טענתם שאתם יכולים להתנהל לבד, מה אתם צועקים כעת אבאל'ה, אתם מפחדים, לא יכולים לבד. אתם צועקים, "מה יהיה, ביבי אשם, הוא היה צריך לעזור לנו ולא עוזר". זה בלתי נתפס, את חוק האזרחות אתם לא מסוגלים להעביר לבד, אתם מבקשים שנציל אתכם".

    פרוש הוסיף ואמר, "אז אני אומר כך, קואליציה שלא מסוגלת לנהל ועדות, ועדה שמתנהלת בתוהו ובוהו, צעקות, אי אפשר לדבר, אי אפשר להגיע להסכמות, אז ברור שממשלה אתם לא מסוגלים לנהל".

    "אבל מה יהיה מחר ראש ממששת המנדטים נפתלי בנט, ישאל את נתניהו, "שמעתי שגילו צינטגרופות באירן, מה עושים, איך מתקיפים בלילה? ביום? ביבי תעזור לי, אני לא יודע לבד", ככה אנחנו נראים" תקף פרוש.

    עוד תקף פרוש בתחום המדיני ואמר, "כאשר יש איזה ציוץ על ארה"ב שאולי רוצה לבטל את ההכרה בגולן, שר החוץ, החליפי, לפיד מיד מודיע שלא צריך את ההכרה של ארצות הברית ברמת הגולן. ככה אנחנו נראים לכו הבייתה".



    0 תגובות